čtvrtek 12. února 2015

MY HAIR #1 | TAG

Vůbec nevím co psát za články! Plánuju pro vás nějak v příštim týdnu dva outfitové články a toť vše co mě napadlo. Jeden bude OOTW, určite víte všichni co to je a druhý to se nechte překvapit, pravděpodobne bude ještě dříve než OOTW. A teďkom už na dnešní článek. Na tomto blogu jsem nechtěla dělat žádne TAGY, protože mi to příjde v celku nudné i přesto že mě na otázky baví odpovídat. Vůbec nevim co za články tak teda nějaký ten TAG. Rozhodla jsem se pro HAIR TAG a to z důvodu že vlasy jsou věc které na sobě mám dost ráda a taky se příšti týden budu stříhat a napadlo mě udělat článek o mých vlasech, teďkom na úvod TAG.
1) Jsou tvé vlasy od přírody vlnité nebo máš rovné?
Od přírody mám vlasy rovné, teďkom se mi začínaji vlnit.

2) Barvíš si vlasy?
Nebarvim. I když, jednou jsem si obarvila červenou barvou konečky jako red ombre a teďkom mám konečky zrzavé. Červená barva na vlasech se mi šílene líbi proto si je barvit budu znovu, jinač celou hlavu si barvit nebarvím.

3) Chodíš ke kadeřníkovi? Jak často? Proč? Kolik platíš?
Kadeřník chodí ke mě. Jedenkrát za půl roku, asi nějak takhle. Hlavně podle toho kdy moje mamča má čas a chce udělat něco s vlasama. Mě je to osobně jedno, dokuď mi to platí mamka.

4) Nosíš ten samý účes každý den nebo si s vlasy vyhraješ?
Moje mamča si ráda s mýma vlasama hraje, pokuď je doma tak mi účesy dělá ona jinač chodim buď s culíkem, drdolem nebo zapleteným copem.

5) Pokud si vlasy točíš žehličkou jak dlouho ti to trvá? A jak dlouho ti to vydrží?

Nežehlím si vlasy, nekulmuju si je nic takového - pouze občas fénuju.

6) Jakou barvou by sis chtěla obarvit vlasy? A jakou by jsi to neudělala?Červenou, jak už jsem psala libi se mi červená na vlasech ale nechci si je zničit, pořád je mám zdravé. Rozhodně bych si nedala modrou nebo fialovou barvu, ani žádnou jinou duhovou.

7) Jak si měla nejdelší vlasy? A naopak nejkratší?
Teďkom mám vlasy po zadek, nejkratší jsem měla před dvěma rokama na mikádo (hrůza a děs.)

8) Jaký hair style si nosila jako dítě?Jako malá jsem do dvou roků neměla žádne vlasy, občas nějaký ten malý vlásek potom když mi vlasy rostly občas mi to mamka zastřihla, nosila jsem jinak jak to říct, dívči vlasy (?) :-D
9) Jaké by jsi chtěla mít vlasy?Líbi se mi takové jaké mám.

10) Jaký sestřih se ti vůbec nelíbí?Vyholený bok.

11) Je nějaký styl vlasů, který se ti líbí a chtěla by jsi ho?
Pokuď by se mi líbil, tak už ho na vlasech asi dávno mám ale mám normalni dlouhé vlasy. 

13 komentářů:

  1. krásny blog :) stávam sa pravidelnou čitatelkou

    http://story-never-ending.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem se jeden čas barvila na hnědo a od té doby mi začaly vlasy úplně šíleně vypadávat, tak jsem přestala s barvením :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý článek :) já mám od barvy vlasy zničené :/ těším se na další článek o vlasech :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to já práve nechci, a kaderník říkal že konečky barvou nabarvené se moc neničí:-) děkuju moc♥

      Vymazat
  4. Já si vlasy nebarvím :D radši :) pěknej článek

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Pekný článok :)
    http://worldbyvikk.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Jási radši vlasy nebarvim ani ;):)) pěkný článek a těším se na další o vlasech!!

    OdpovědětVymazat